Microsite je speciální malý web, který se obvykle věnuje novému produktu či vybrané speciální akci..

Microsite je speciální malý web, který se obvykle věnuje novému produktu či vybrané speciální akci. Funguje jako doplněk hlavní webové prezentace, rovněž ji lze označit jako prostředek marketingu. Hlavní stránka microsite má obvykle svou vlastní doménu nebo alespoň hezkou adresu.

Na microsite obvykle odkazuje hlavní webová prezentace a nebo je microsite oddělená úplně. Jejím primárním cílem je odlišit určitý typ nebo druh služby od ostatních a vytvořit jí samostatnou identitu. Dalším účelem je uvést více detailních informací, než by mohlo být uvedeno na hlavní webové prezentaci.

S pomocí microsite dáte vašim zákazníkům najevo, jak je Váš nový produkt výjimečný, a zvýrazníte ho ve své stávající nabídce.

Kdy zvolit microsite?

  • Kdy zvolit MicroSite?
  • Když potřebujete zvýraznit váš nový produkt a odlišit jej tak od stávající nabídky
  • Pokud pořádáte nějakou speciální akci, nebo se naskytla nějaká důležitá událost, kterou máte na starosti
  • Pomocí microsite podpoříte vaši jinou mediální kampaň
  • Microsite je ideální při příležitosti pořádání nějaké soutěže, nebo pokud vytváříte nějakou hru
  • Pokud potřebujete oslovit určitou cílovou skupinu, kterou nezajímá nic jiného než váš produkt či nápad
  • Pokud potřebujete prezentovat produkt jinak (jiné rozvržení webu, jiná barevnost..)